this twohundred pieces dont match at all!!

hej mina vänner..

jag lovade egentligen en tjej om ett inlägg, men jag känner att det är pisstråkigt att blogga.. just nu iaf..
men kan skriva ett litet inlägg här för o se om de är några kvar :p

jag är sån klant, igår gick jag upp till jobbet lämnade mina hemma nycklar där fråga inte varför och glömde dom, sedan gick jag till andra jobbet hugo jobbade kom hem runt två tiden skulle öppna dörren.mmhmm, åh vart fan är mina nyyycklar, fick en rejäll panik eftersom mina två hemma nycklar hänger där plus bik bok nyckeln. kuuuul tänkte jag o få betala massa pengar och byta lås.. fick traska hem och väcka mamma och lägga mig på soffan, o ännu roligare var det att de har byggarbetare PRECIS utanflr fönstret som ser in vad jag än gör , så jag la mig i soffan som en pinne så och försökte sova medans dom höll på o prata utanför och byggde.. drottninggatan is not the shit anymore...


idag är jag totally off, så jag ska unna mig frisör besök, natta ska få göra en extreme makeover på mig, honfår välja vad hon vill.. vi får la se vad det blir :) ska bli kul o se vad de kan bli :) mitt hår i hennes händer..

ne ush nu är de faktist fint väder ute, kanske skulle ta och gå till stan och fia lite med vänner :)

bild bomb från min gammla dator..
















ne nu väntar staden på mig :) ha en bra dag allihoppa ..
ciaaaao


Kommentarer
Postat av: Lisa

fifan choken att du uppdaterad.. vart är en full bild på mig då?? ;P

vavavava???



FORTSÄTT FÖR FAN ATT UPPDATERA NUUU



PUSSBABE

Postat av: Maria

Shit nu var det ditt bloggnamn som jag skrev fel på. Hittade det idag, tusen dagar efter. Håller med Lisa uppdatera mer! :D

2010-05-06 @ 23:11:42
Postat av: Anonym

va fan ta bort bilden jag ser ju ut som en full alkis. oh magen. tack hahaha

2010-05-08 @ 00:30:55
Postat av: Vanessa

YES! Äntligen inte sko inlägget ;D UPPDATERA!! Du är så bäng, du har den snyggaste stil i norrköping, du om NÅN borde väl blogga! love.

2010-05-10 @ 11:58:39
Postat av: monika

Bra där, mera uppdatering! =) Hahaj ag håller med Vanessa! Varje gång jag har gått in här har skoinlägget kommit fram och guuud så bra att det inte ligger först nu! ;)

2010-05-12 @ 22:30:57
URL: http://monika.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback