Gårdagen full av skratt

Gårdagens fest var faktist väldigt kul ute i krokek, vi började förfesta hemma hos mig jag lisa och malin
och gjorde iordning oss, sedan bar vi oss ner till resecentrum.. men vi var så nedrans försenade så lovisa fick komma och plocka upp oss vid cronwell och skjutsa oss ner till bussen, väldigt gulligt utav henne :) bussen hatar bussar tar sådan tid suck! men tillsut var vi framme och då skulle vi hundra kilometer också tills vi kom fram, men fram kom vi iaf.. sen började det dansgolvet direkt jajamensan its our floor hha! hahaha sedan joina folk oss oj oj, vilka skratt anfall vi fick hahah... dagen då jag kommer till kunsgård kommer vara kul :D  men kul va det !
 mara   bOOOOOO maarrro BOOOOOO.. lägg det på minnet! hahaha....


bilder kommer soon !

Kommentarer
Postat av: vanessa

:D haha yo man... längtar tills på tis när man ser han i skolan :D

2007-04-06 @ 15:21:14
Postat av: jessica

hahahaha jag kommer på torsdag mihahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback