Göteborg

jaha så på tisdag far jag iväg till göteborg för att testa modevisningskläder efter om och men, men det löste sig iaf till slut :) sedan efter det så åker jag direkt på morgonen till sthlm för att gå och checka lite kläder med pascal och malin sen hem igen och tillbaka till soffan och kolla på top model haha! sorry alla som kollar men var bara tvungen ;)  sen på fredagen är jag själv hemma för mamma och de åker till stlm och lördag kommer min älskade syster hem och jag har aldrig längtat såhär mycket efter henne :) så då på fredag blir det utgång och sen på lördag leche förfest hemma hos oss med alla tjejer .. steeen coolt!

meeen vi hööörs dåå

Kommentarer
Postat av: malin

de kan man väl säga.

2007-04-23 @ 21:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback