HANSON

jag hade inget för mig, så jag gick upp och kollade mina gamla cd-skivor från mellan stadget och ännu längre bak och sp hittade jag massa smurfhits och aqua cd-skivor hahaha, men det jag hittade mest utav var music hits typ från varje år som min mamma har köpt... och sen hittade jag ju min work out cd-skiva jag som inbilla mig när jag var lurten att jag skulle leka friskis och svettis till den cd-skivan hahaha inbillerie. men jag fortsatte och leta och där fann jag den.. MIN HANSON CD-SKIVA jag bara älskar den.. jag älskar speciellt låten I will come to you

When you have no light to guide you and no one to walk to walk beside you i will come to you...

love

Kommentarer
Postat av: :)

DOM SILVRIGA SKORNA LITE LÄNGRE NER, VART KÖPER MAN DOM ??????????!

2007-04-05 @ 17:37:39
Postat av: jessica

urban


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback