happy påsk

Detta påsklov har varit väldigt intressant måste jag säga. Många minneslyckor  men många roliga minnen .. finns väldigt mycket att berätta sen jag kom hem från thailand vad som har försigått på detta lov men det tror jag inte jag orkar att skriva ner :) men bilder kommer så småning om som ni kan kolla på :) thanks alla tjejer för det här lovet riktigt kul. lisa aldrig sett dig supa såhär mycket, but me like it ;) bara inte mamma lotta läser nu... haha!
det har blivit för lite plugga, jag MÅSTE ju plugga på mitt teori prov ;( men det ordnar sig, det vet jag!
igår var jag på påskmiddag hos farmor, jag rensade lite i hennes graderob inflrskaffade mig tre väskor en tröja och ett rött nattlinne som jag ska sy om.. :) i  got a symaskin muha! next blir det att gå upp på min vind och hitta lite tyg och sedan farmors vind där har vi kläder som aldrig förr..  sedan stack jag hem till malin och där satt min lilla caroline och låg när jag lkom och oj oj vad glad jag blev och få träffa henne:) vi prata massa shit, sedan satck vi till  SUPERMARKET och handlade gifflar och riskakor och festisasar  (jordgubb,/hallon) underbar och såplugga vi massa sedan kollade vi one tree hill, tror jag blivit galen i det fast inte lika mycket som i o.c ! sedan somnade ju malin som vanligt så satt där själv och knappra på allt gott.. mums!  och sedan sov vi gott... det var slutet på lovet..
imorrn börjar man bik bok igen då, tisdag och onsdag sedan blir det skolan torsdag och fredag oh på fredaaaaag förfest hemma hos mig med mina pärlor och sedan ut ut ut ut :)  längtar..

stupid im sillÿ, how could i belive in you.. im not waiting for to looong!


Kommentarer
Postat av: Lisa

haha mammalotta blir stolt om hon läser detta ;) Bäst på fest Jess!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback