modebloggare

jag kollade precis in aftonbladet, de gör en undersökning om blogg eller modeblogg en utvald modebloggare ska vinna och så såg jag de som lägger upp deras outfits varje dag och jag förstår inte hur de orkar hålla på och lägga upp sin outfit varje dag och skriva, jag själv skulle tycka det var skit kul o göra det men orka göra det varje dag? plus att de lägger in bilder på vad de ha handlat.. men man kanske ska böra visa lite mode då? eller mode och mode min egen stil.. ska testa i en vecka och se hur det funkar .. kommer någ inte hålla så länge men testa skadar inte!

COOL PISTOL sleep well 
shush

ps. lägger in lite bilder imorrn på my new hair :) tack vare natalie är jag snygg i håret jämt nu för tiden  haha! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback