vi låtsades sjunga

jag är sjukligt trött efter alla dessa
dagar, det är så att jag knappt
orkar skriva nu för mina händer är för
tunga ..denna vecka har varit hård för mycket dricka
och jag ska inte ens röra någon dricka innan jag åker
till kreta.. onsdag torsdag fredag lördag i was
druuunk, not anymore.. söndag sitter här
vakna för nån timme sen eller faktist två timmar sen
och jag är sugen på en capri med mildsås som jag och vanessa
har ätit två dagar i rad nu..
igår blev det stan med becci och checka läget och äta, satte oss
på deli muuums, sedan hem åka på förfest i lindö, känd einte en jävel var
lite boring, in till stan  möte kiki liki och gick till deli sedan fort över till three queens
drack drack drack.. sen sprang jag och kiki till otten  ?  meen guuud
aldrig den kön ?  detr var fan nästran värre än studentveckan. vi gick oich kissa
ist'ället, kiki gick hem jag mötte vanessa vi ville inte in på otten vi gick till hugo
som var sjukt kul, bötjar gilla hugo mer och mer för varje gång
ska börja gå dit mer.. vi ståg och dansa till låtar som vi inte kunde ett as
vi låtsades sjunga fast vi inte kunde texten.. och dansa till lugn musik som
man inte är van vid. det var kul. och jag saknar pizzan på
kopkins juu. sjukkligt god på fyllan fast god när det inte är på
fylla haa? 
jag är trött och vet inte vad jag ska skriva ?
fyra dagar kvar sedan är vi i kreta.. jag bara längtar
jag är stolt över mig själv att jag har tjänat dom pengarna
själv och betalat min egen resa ... im to good! 
ne nu ska jag ringa och kolla om npågon vill kolla film med mig
ciao amigos

     

Kommentarer
Postat av: Kiki

Tack för igår my love..synd att köerna var milslånga..
puss

2007-08-12 @ 18:02:28
Postat av: johanna

ja jag var på hugo i fredags! sjukt kul där, och så mycket folk! så kanske inte var så konstigt att ja inte såg dig, det var ju smockfullt..

Postat av: Anonym

haha vi låtsades sjunga :P så roligt.. börjar också gilla de där stället mer och mer. skönt folk :) måste ses imorgon :D saknar dig redan..

2007-08-12 @ 22:06:03
Postat av: Anonym

/ vanessa

2007-08-12 @ 22:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback