ansikte = bajs

jag tyckte att mitt ansikte började se katastrof ut så beställde pro active från tv-shop.. skit fräsht kändes det som men va fan har ju bara fått mer finnar utav det och ser helt katastrofabel (tror det stavas så) ut i ansiktet och väldigt besviken faktist.. usch lägg inte ut pengar på det skiten .. ingen bra produkt..  jessica simpsson och alicia keys andvänder tydligen  den och säger att den ska vara så bra , men de är väl bara för att locka kunder till att köpa den eller något skit.
pist of!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jessica persika :) Det brukar faktiskt vara så, antingen är det skit bra eller skit dålig, använder man en bra produkt så kommer allt skit ut från kroppen som ingen annan låg budjet kräm klarar av, så det syns bara för att den rensar, så den kanske är bra endå :P Kraam

Postat av: ida

taack, haha såg på tvshop idag och funderade på att köpa det. Men nu vet jag att det bara är lurendrejeri.

2007-02-07 @ 16:25:28
Postat av: Ida

jag kan iaf ge dig ett tips, köp stioxyl på apoteket. Det fungerar VERKLIGEN, det kan jag lova. Och så kostar det bara 49 kr ^^. men köp den med 10%

2007-02-07 @ 16:26:40
Postat av: jessica

jaså ? då ska jag gå till apoteket . tack för tipset ;) jooo men har haft det ett tga och märker inte så stor skillnad mmen lite ... men hoppades på större :) tvshop blä!

2007-02-08 @ 23:34:03
URL: http://jessieittparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback