cloths summer and .. ?

alltså är det jobbigt att klä på sig på mornarna eller ?  jag går upp kl 7 och tvättar mitt ansikte och sminkar mig, sen checkar jag kläder men när jag väl står och kollar kläder på mornarna så kan jag inte välja eller rättare sagt jag vet inte vad tusan jag ska ha på mig ? jag får¨sån hjärnsläpp eller så orkar jag helt enkelt inte tänka och så kommer jag till skolan med väärldens kosntigaset klädsel:S som ser förjävlig ut och helt o passande.. jag tycker vi borde ha längre sovmorgarna så man kan ha lite kul på morgorna ... eller så kommer jag gå och köpa en trlöja för varje dag och brallor brukar vara helt okey med på mornarna faktist det ska man inte klaga över :P meeeeeeeeeen när sommaren kommer då blir det allt skönare att klä sig, då klär man sig så snygg för det spelar ingen roll vad man har på sig , det är snyggt ändå! Give me summer and new cloths ;)





                        

Kommentarer
Postat av: Jenny

dina kläder ser ju alltid bra ut? =)

Postat av: jessica

nja jag själv tycker inte det:p hehe

2007-02-01 @ 22:22:46
URL: http://jessieittparskor.blogg.se
Postat av: Erika

Vilken cool lila tröja... : )
Vart är den ifrån?

2007-02-06 @ 19:33:21
URL: http://iskram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback