day goes


fan va dagarna går fort förstår inte, redan tisdag nu är det inte långt kvar tills det är redan fredag och då blir det antagligen utgång skulle jag tro.. men denna dag har ag bara legat hemma, så skönt mår inget vidare men imorrn måste jag gå till skolan och praktiken annars kommer jag få hög frånvaro eftersom att jag åker till thailand om ca 14 dagar heöt underbart..  men eftersom jag inte gick till praktiken skulle jag ner till medicin center för att köpa hem det man ska dricka innan man far iväg, men neee glömde bankomatkortet så kunde inte ta ut pengar som mamma förde över så fick gå hem igen, men inna jag gick så tärgffade jag natta bella och fredrika millan becca mina babys helt underbara.. längtar till helgen så man får träffa er igen :) om inte i piss skolan.. blää'! suuuck..   men nu dags för mig att lägga mig are toooooo tired of this sheeet... men inte någ emd det
dags för mig att börja knappra på berocca.. fan att man har så jäkla dåligt imunförsvar förstår inte  måste man ha så mycket med vitaminer i kroppen.. ohooo...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback