har tråkigt !

ad heter du: Jessica

Var bor du: TRÅKIGA norrköping

Trivs du där:  Inte direkt, men kan vara härligt ibland!

Brukar du läsa horoskop: ja nästan varje dag när jag sitter på bussen till skolan.
Festar du mycket: kan man säga!

Sprit, cider, vin eller öl: ÖL!
Brukar du bli för full: aaa.

Äger du ett busskort: jap, annars blir det att traska till skolan och det har jag absolut ingen ork till

Vad åt du till frukost: äter inte frukost, har icke gjort det på hum 5 år kanske ?
Har du haft sex idag: Nej väntar till löööööördag

Nästa mål i ditt liv: komma in på den linjen jag vill, så är jag nöjd!

Hur svarar du i mobilen: Haaa..

Antal timmar sömn inatt: 7 bara

Sov du ensam: japp :/.

Din hobby: självklart shoppa, vänner och massa skit

Vad är det för veckodag?: tisdag

Vad åt du senast: en kladdkaka
Vem fick du sms av senast: daniel
Vem ringde dig senast: pascal

Godaste ölen du druckit: Corona med lime
Vilka hårfärger har du haft: vitt blond, gul blond, svart ,bruntoch röd aktigt
 Vad såg du senast på TV: SEx and the city igår natt

Vad läser du för bok just nu: Att sluta rodna

Längd: .74.5 tror jag om jag inte har växt

Skostorlek: 39

Hårfärg: brunt

Är du kär i någon: ja!

Vad gör du om ett år: om jag inte fixar mig in på linjen blir det kurs i sthlm eller gbg annrs tre år till i norrk

Önskar du att du bodde någon annanstans: Vill flytta till australien
Dricker du: ja, beror på vad?

Vilken parfym använder du: Donna karen- be deliciuce (eller hur det stavas)
Vilka skor använder du: många många, beror på vad jag har för kläder ;)
Dagens klädsel: sitter med mina döskalle tights och en stoor oversize tröja brun och en lång kofta över
over and out... / jesss


Kommentarer
Postat av: Elin

Du vill inte utmana mig jess ?

Postat av: malin

oj top model idad då ;)

2007-02-14 @ 20:43:48
URL: http://www.malinwes.blogg.se
Postat av: jessica

haha jo jo kom och utmana mig:D
jaaaaa sitter och kollar på det nu, såååå braa:D

2007-02-14 @ 21:09:24
URL: http://jessieittparskor.blogg.se
Postat av: Elin

kolla in min blogg då ;)

2007-02-16 @ 11:35:40
URL: http://fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback