lördags kvällen

Började lördagen med att jag vaknade hemma hos sofie och hennes härliga familj, sedan skjutsade sofie hem mig och så far jag hem fort som ögat och började klä om mig till kvällen sen stack jag hem till sofia som jag skulle göra iordning till utgång, locka hela hennes hår och hon har absolut inte kort hår sjukt långt.. så ståg där i två timmar men det kändes som en halvtimma.. men fint blev det .. sen snabbt ner till nattas pappas lägenhet där dom gjorde iordning sig och fixa för johannes fest.. han fylllde 20 år i tisadag så det blev en stor överasknings fest och iinte lite chockad han blev eftersom att han trodde att han skulle ut och äta med familjen då han ska gå upp och hämta natta och är typ pist of på henne för att hon vägrade hänga med ut och "äta" så kommer han upp skit förbannad och vill bara slåå sönder henne .. men så öpnnar han dörren och så står alla och sjunger för han., tack vare natta så så blev det en lyckad fest hon som hade ordnat allt. snäll syster :) och hela kvällen var så lyckad, då johannes fick ta på sig  en väldigt fin prinsess klänning matchade honom riktigt bra :) men han gick aldirg ut med den.. det skulle varit riktigt sjukt roligt:p  synd att det blev så mycket märken på väggarna hahah pgr champanien som han sprutade över hela rummet..  men iaf lyckad fest bilder kommer så småning om ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback