ogilla henne...

        hahaa maria och emelie in the class


måste säga att vi eller jag har det väldigt kul kul i skolan faktist , vi tjejer har sån sammanhållning nu mot förr annars var det baraa två och två tre och tre men nu är vi alla och vi har det grymt kul , men mycket skäll får vi på lektionerna för alltid är det nåt, antingen sitter jag och maria och tar kort eller så har maria med sig smink så vi sitter och diskuterar smink eller så har npn utav oss med kort på alla olika haha eller så har MARIA med sig rullskridskor eller högtalare haha alltid är det något och det tycker vi om.. Men en sak jag inte gillar är när vi är på våra matte lektioner då min gammal lärare tror att jag alltid fuskar, jag hade då nämligen eva mårdh i 9:an och hon sabba sjukt mycket för mig och nu har jag henne igen,... ooh vad jag ogillar henne...


och så är jag sjukt iritterad på att jag skulle framkalla massa kort på internet från pixbox men så funkar inte .. men ska allt försöka tills det går för det är så många bilder som jag vill ha på vanliga kort som jag kan sätta i fotoalbum ju.. www.jeessica.pixbox.se  checka vettja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback