Som sagt har man tråkigt så har man

Höger- eller vänsterhänt? högerhänt
Humör just nu? rädd
Favoritgodis? vit choklad
Är det nåt du absolut inte äter? sniglar
Musik just nu? blackstreet- dont leave me girl
Vad sa du senast? ja mamma jag ska gå och lägga mig i tid.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då? lätt framtiden
Sommarplaner? sola bada fest jobba utomlands självklart..
Fisk eller badkruka? FISK
Saft eller alkohol? alkohol
Hur många kuddar sover du med? 2 st
Favoritväder? stek hett
Om du var fast på en öde ö, tre saker att ta med?  dator, godis och en vän
Spelar du nåt instrument? visslar för mig själv
Morgon- eller nattmänniska? nattuggla
Sparare eller slösare? slösare till max
Vem är viktigast för dig? alla är lika viktiga för mig.
Tror på liv på andra planeter? ja fan..
Har du några homosexuella vänner? no idea ?
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? hoppas det.
Hur många barn vill du ha när du blir stor? en eller tre
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? yes.
Snarkar du? yes ibland ?
Stjärntecken? Vädur
Äckligaste insekten? alla insekter som kryper
Det här är jag bra på? säga fel saker..
Bästa bok: pojken som kallades det
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? att alla ska få leva utan några problem tex sjukdomar
Vad vill du jobba som? designer eller vara butikschef
Chips, morötter eller godis? alla
Pizza eller hamburgare? pizza
Skriver du dagbok? kan hända..
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har haft percingar men tagit bort alla förutom de två i näsan
Stökigt eller välstädat? alltid stökigt
Gungar du på stolen? japp, rastlös u know
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? lätt
Vilken hand håller du gaffeln i? höger jämt
Hur många syskon har du? en storesyster som är klart bäst
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? japp
Gillar du att sjunga? aa, det är kul
Anser du att du är stark? haha absolut inte
Brukar du sola? ja ibland..
Vad gör du om du får hicka? håller andan i tio sek, eller blir skrämd utav min lärare
Använder du knark? absolut inte
Vad längtar du mest efter just nu?  till thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback