kina mat

Va och åt kina mat idag efter skolan med Daniel och Sara.. Beställde kyckling med räkor och jag tänkte grillad kyckling haha och lite goda räkor till och nudlar, men va fan kycklingen var ju kokt eller nåt haha och räkorna var typ dyng mjuka, inte min smak på mat.. kina lämnar vi åt sidan den var inte så jätte god, lukta på maten när ni äter så kommer ni någ inte ens vilja äta den.. äter någ Wok fast att de glömde bort min mat engång när jag hade lunch på 30 min och fick dne efter 15 min och då var det bara att rusa upp och slänga i mig maten men Wok biff inte stark och nuudlar deeet kurrar i min mage ... 
Sedan åkte vi till linköping, daniel skulle köpa ett par svarta acne jeans på lin &com för att de inte fanns han strl i norrköping..Så visar han mig en affär bakom sport&united eller va den heter och där hittade jag massa snygga kläder, massa cheap monday jeans som inte ens finns på D&company inte för att d&company har snygga brallor men de var grymma iaf.. ta och checka den affären och jag visste inte ens om affären och jag som vart i lin köping vet inte hur många gånger, fy fy!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback