körkort

Det är så att jag måste skriva in mig någonstans och vet inte vilket ställe som är bäst eller bra ?  hört arres ?  Helens?  vet i fan vilket. men min syster har körlektioner på rudolfssons ? sen hon var 18 år men inte har hon tagit dom ännu,  men det verkar så jäkla borring där så jag vill checka ett annat ställe.. tipsa mig ! om två månader blir jag 18 och den 12:e gör jag prov dagen efter min födelsedag så måste verkligen plugga..och inte fan kan jag köra bil? kan inte tönka och göra två saker samtidigt.. ha! Tänk o krocka när man har uppkörning, smidigt .

Kommentarer
Postat av: Anonym

helens är riktigt schysst.

2007-01-31 @ 17:28:53
Postat av: elin

Helens & Arres är schysst. Jag skrev in mig på helens för ett år sen men har bara gått dit en gång :P Typiskt mig ! :D

Postat av: Anonym

Örnedals! helt klart bäst :)

2007-02-03 @ 19:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback