saknar dig

Min syster bara lämnar mig här i piss norrköping och bara reser runt , nu har hon gjort det fyra gånger och nu är hon i thailand och det är sista gången för sedan kommer jag bo med henne.. men jag är så besviken på henne att hon inte kommer vara hemma på min artonårsdag, men jag har ett nyårslöfte att jag har tagit mitt körkort innan hon kommit hem, då får jag köra runt på henne och det gör jag gärna .. När hon är borta känns allt så tomt, känns så otryggt , ingen att prata med så som hon och jag gör ingen som vet vad jag tycker och  tänker, vet hur jag känner och som oftast känner som jag, som förstår mig, och henne kan jag verkligen säga allt till utan att någon annan ska behöva få veta det.. vill ha hem henne nuuuuu !! men den 28onde kommer hon, då är jag happy jess :) 
 sis    
 


Kommentarer
Postat av: johanna

MHMMM! känner igen den känslan. Vill ha tillbaks min syrra meeed :( kul att du skriver lite förresten hihi kiss babe ;)

Postat av: Lisa

Ni är så sjukt lika!

2007-01-05 @ 17:34:36
URL: http://www.lisafr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback