Soofilaayn

Idag har jag träffat lilla sofiihaha lilla och lilla mycket äldre än mig fast ändå inte mycket 'ldre haha nu yrar jag, men iaf  hon kom och hämtade mig sen  drog vi ner till maxi och skulle fika lite men det orkade vi inte så vi drog och kolla runt lite, så himla tråkiga personalen är på maxi verkligen, skulle aldirg vilja jobba där.. men så åkte vi runt lite eftersom att jag inte har åkt med sofie efter att hon har skaffat sig körkort, måste säga att du är väldigt bra på att köra bil =) snart är det min tur att skjutsa dig fylle taxi.. men så åkte vi hem till sofie och så kollade jag maaaaaassa gammal bilder som ni måste få se , sjukt roliga bilder.. Sen fick jag träffa Kiki ( sofies mamma) huhu alltid så himla glad, man blir så glad utav att träffa henne :) sofie ska ut så sitter och kollar vad hon ska ha på sig hon blir uur snygg.. men nu ska vi gå härifrån för nu ska hon åka och förfesta medans jag ska hem och tråka vill också bli 18 år ju :( men snart snaaart !  jag har saknat sofie  :) have a nice evening soofiiee


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad gullig du är gumman :D Saknat dej med massor ju..men snar så är du 18 och då ska vi festa :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback