viva la bam

Jag förstår inte hur han i mittens föräldrar tål allt han gör mot dom och gör mot deras hus och deras hys haha, det är sjukt.. förra gången jag såg hängde dom upp bilen i ett träd och ställde bilen på altanen och en annan gång byggde de en skatramp inne i huset.. jag skulle få hysteriska utbrott på de och skrika allt jag kunde men det skulle ju fan i mig inte hjälpa... haha men jag tycker dom är rätt coola ändå :) min mamma hade slagit ihjäl mig om jag gjorde nånting sådant, det ska man nästan ta och göra så att min mamma får ett hysteriskt utbrott :)                                                    

  viva la bam

Kommentarer
Postat av: jokk..

SÄMST jessi, allt är ju uppgjort ist ! mohaha.
Bam e tuffast ! ;D Han skeeeejtar i element teamet jää!

2007-01-13 @ 13:50:30
Postat av: jessica

haha, men det verkar ju fasiken inte vara det hahah.. aaa det visste jag faktist inte :O im loike skeejting muha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback