det suger

Är det någon jävel som har badat denna sommar ? jag har inte ens satt på¨mig min bikini  ?  jo i thailand men inte hemma i sverige .. Det är ju helt sjukt vad dålig sommar det har varit, visst jag har jobbat hela den här sommaren och jag är glad att det har varit dåligt väder då så jag inte missar några utflykter till gramsjönäs med cykel eller bil ? jag hoppas att det kommer li bra väder till augusti då börjar min semester..
jag åker någ till gbg i början av augusti, tänkte ifall någon ville joina mig ? vore naajs!

ja jag vet att jag är sämst på att updatera men jag orkar fan inte, så boring nu för tiden.. fnns inget roligt att skriva
slut på ord


ciao

Kommentarer
Postat av: Miss E !

oh hate,hate,hate this fucking summer !, har inte heller tagit på mig mina bikinis. DET SUGEER !! vart är sommaren. Härligt o åka te gbg du ;)

Postat av: mr x

Jag åker gärna med till göteborg, men då måste du först få upp ögonen för mig cutie ;)
/x

2007-07-22 @ 17:47:24
Postat av: sara

http://www.outfits.se/upload/pxe/5IoC2xFTk2xY8B3cjEg.jpg
vart e den blommiga tröjan köpt?:D

2007-07-24 @ 07:51:59
Postat av: jessica

sara- det är min mormors gamla tröja :)
MRx- uhalla and who can u be ?
xxxx

2007-07-26 @ 01:42:32
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback