Så brist på vad man ska skriva här, som vanlig!

helgens festligheter börjades med att jag jobbade woow vilken festlighet nämen drog hem gjorde iordning mig malin kom till mig, vi drog hem till Jessica i klocket och började små partaja där innan vi drog till deli och det var att dricka en vinare på en timme drygt så det var bara att hälla i sig synd att man bara kom så sent att man inte hann dricka allt ist för att sitta som en loddare på bussen och dricka men onykter var man att man ändå satt där och drack och folk kolla som vanligt men alltid lika kul huhu... Deli var najs ass usall.. kiki var med och festa loss eller var det jag som var så full att jag inte kom ihåg att hon drack ?  jo hon drack någ lite men fan hon pallar inte shot? ärrrr du meeeeeeeeeeeeeess eller ?  hahaa ;O men som vanligt ståg man på otten dansgolvet som jaaaag älskar att jag inte träffade en enda jävel eller så var jag så fuller att jag inte kom ihåg att jag tärffa någon på något vis var det iaf?  ska sluta vara på dansgolvet och mingla istället som alla andra verkar roliagare men kan inte motstå musiken och dansen ... men tr'äffade lite folk iaf :) träffade en härlig tjej grymt fint hår har hon...
lördagen var det upp tidigt och jobba , trodde jag skulle dö av bakfylla men både jag och pascal var dead så det inte bara var jag men hon var törtt och jag bakis icke så bra, men det fick bli en återställare och börja dricka igen på kvällen drog hem till fredrika fast ingen fredrika hemma utan becca och johanna så fram med drickan och sen börja och sedan ner till deli igen som vanligt ska börja ölvernatta där eller nåt bor ju fan där.. så blev det sedan leche som vanligt lika bra som vanligt fast så grymt mtcket folk..
söndag var verklgen en reeeektiiiiiiggg sovar dag uj uj va skönt inget jobb heller.. men idag blev det jobb igen så jobbade och sedan sate vi alla vi tjejer på trädgårn och sedan DELI igen och tog ett par öl ovanligt men men..  
 
kom fram npågra från n orrköpings tidning och ville fota det jag hade på mig idag och jag hade precis vaknat jag undrar hur det kortet kommer se ut när den kommer i tidningen, ska bli kul och se haha!!


några pics kommer från helgen




 kiki is a staaaaaar 

          
                                                                                                                   me like kikis hair
         

                                                                                                                                             we like ceeepee

                

lördagen

        


image463





Kommentarer
Postat av: Anonym

thii :D va trevligt !

Postat av: Kiki from GÖTEBÖRG.

Jag älskar dig min Jessi.
Kom till mig med dina SUPER sköna peeps från norrkan.
Mycket kärlek.
Kiki

2007-07-03 @ 22:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback