sa pritten

senaste inlägget var ifrån tisdags så jag var inte ledig idag :) sitter här och vet inte riktigt vad jag ska göra, jag är ledig imorgon skönt och sova lite...
skrev i det andra att jag skulle sy eller färga håret. men icke sa nicke inte ens något utav det gjorde jag.. jag hem ifrån jobbet satte mig framför tv:n och kollade ändra fram till pussy catdolls sen nu sitter jag här med en ansikts mask i fejat och lyssnat på sean paul för natta rinmgde mig så fick lyssna genom telefonen istället fär att vara där men jag jobbade så lkunde inte åka emd och nu den jäveln är hon på efterfesten på cafe och efterfestar med sean paul jag vill bara döda henne, vill också vara där just nu.. och imorrn får jag höra allt skvaller så kul..

Igår var vi hemma hos john igen, fast igår drack vi lite och satt och lyssna på musik och körde spel, säger bara en sak det går fan inte köra spel utan att någon fislar någon flippar ut .. ena sitter ich skriker på den andra och si och så... men det var trevligt.

ne nu måste jag tvätta bort min ansikts mask .. chillivippen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback