Shopaholic

LISA fyllde år förras torsdagen och hon har blivit hela 17 år och bara ett år kvar tills the bigday offcourse
men fredags var det partaj hemma hos henne och det blev lyckat :) träffade gamla samt nytt folk som var trevliga ..
jag saknar verkligen de gamla tiderna då det alltid var privat fest och med samma killgäng som vi alltid höll ihop
LA FAMILIA vi var verkligen det, ingen gick utan varandra på fest eller npt alla fick komma till alla .. jag saknar dom tiderna ..synd att det fortfarande inte är så! men man växer ju ifrån varandra och folk flyttar och skaffar nya vänner och nytt jobb och inget är som förr.. sorligt..!

men nu ska det inte låta negativt, har ju kavr mina underbara vänner. my girls! 
men klockan rinner iväg nu ska upp och läggam mig och kolla på o.c igen snart tredje gpngen jag kollar alla avsnitt .. jag är kär i seth cohen fortfarande.


NÄR KOMMER ALLA FINA HÖSTKLÄDER IN! KOM IN ORKAR INTE BAJS REAN..

beställde en silkes blå eller vad det heter tub bikini från americanaparell eller vad den sidan heter mamma som visade mig.. plus betsällde gummistövlarna nu till hösten blir snyggt med en overaize tröja ich jeans och gumiisarna.. nu längtar jag tll hösten så man kan ha på sig sina höstklöder... men släng fan alla sommarkläder har inte andvänt ett enda plagg blir galen på denna bajs sommar, men kugnt enda sommar varit dålig toch då jag jobbat hela sommaren .. TO GOD FOR ME!

bajs hejdå
saknar min syster en gång till

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är fin!

2007-07-30 @ 23:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback