summer?

sitter hemma och är ledig har varit det i två dagar och ja självklart trodde jag att det skulle bli fint väder men inte tusan blev det fint väder någon dag, men varmt ass hell på dagarna och kyligt på kvällarna men iaf det här är ingen sommar förra sommaren vid den här tiden var jag i gransjönäs och badade och det var hott hott ute.. i just see mooooooooln blir så mad grr! men får bli att sola solarium istället för inte vill man vara blek i sommar..
Det var en sommardag då det var hot och man fick världens färg, det var hemma hos elin när alla låg och solade och åt och snackade men nej den solen får vi inte tillbaka.. baaaaajs väder.

Igår var vi på stan och handlade lite stuff till emilia som  hon ska få ta med sig till australien när hon far iväg från oss och åker till autralien..  suck! vad tråkigt det kommer bli .. Inget mer vara hemma hos emilia och kolla film och förfesta och efterfesta eller  sova där inte se henne på ett helt år ?  visst vill man hälsa på men så dyrt att åka ner dit, fan nästan dyrare än till thailand ... men hon kommer någ trivas där nere :) sen så gick jag och natta och julia in på åhlens så hittade jag en kjol mycket bra pris så gjorde ett bra köp där och köpte en parfym till systra mi, någon ny calvin ..
men nu ska jag dra ner till stan och sola och vila upp mig för torsdsg blir det jobba igen och andra grejer som händer så måste vara pigg och alert hah!

image464

Kommentarer
Postat av: Denise

söt klänning längst till vänster :)

Postat av: Lina

HEEJ JESSICA! nice blogg;) hoppas allt är bra.

2007-07-07 @ 12:18:21
URL: http://www.linasliv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback