Duuuude u are too cool for maaah

Typ, du är så cool ?  jag tror sååå !

men gud vad jag är uppe sent just nu jag som ska upp och jobba imorrn kl 11 lixom jag får ju ingen sömn alls men jag får skylla mig själv som typ är beroende av internet och sitter och kollar bloggar och kollar vidoes på youtube, kollade förr på musicjesus men någon snubbe sa till mig att det bara var virus där och nu fick det bli youtube ist.. föresten så börjar det ljusna ute och det betyder att det är morgon snart och hoppas på bra väder, eller egentligen hoppas jag inte på bra väder jag jobbar ju ändå men för alla andra hoppas jag som f¨r ligga ocg sola och bada om det är varm iofs... men det blir väl typ arkö och vet inte vart man ska sova lix?  men det löser sig som alltid ha ? we will hope sooo.. annars i värsta fall sova i en ormbunke why not ? det kan ju var mysigt

en fråga till gud där uppe, varför är det alltid så bajs väder på midsommar ? är det en tradition för er där uppe eller ? kan vi inte få en bra fin midsommar med väääärme, hot hot hot.. så¨vi kan sjunga,  this is why im hot this is why im hot , im hot cuz im flyyyyyyyy... or something fuck..

sitter nu och kollar på en väldigt komisk b-film med pamela andersson det sa antagligen vara en action ? eller något liknande ? fan vet jag :) som tex, när hon skulle söka efter ett kassa skåp eller nåt liknande inte för att jag ör så inne i filmen utan såg bara den scenen när hon böjde sig ner sådär sexigt och visade bröllarna typ ? YEs we say goo action .. go go.. låt mig få säga säääämst..

vill bara säga att min lugg har blivit jätte lång, och jag orkar inte klippa den.. eller JAG ?  jag kan inte klippa kom ihåg en gång när jag var hemma hos pappa och vi skulle faktist på fest jag klippte den själv den blev heeelt sne.. not again fo shoooo..

jag tror jag ä'r för trött för att skriva ..

sovgott, ciao amigos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback