hur och varför?

de tre orden den människan det ansiktet de läpparna det sättet det romantiska det vi hade det som fanns det som var så bra det som var dåligt fast ändå blev sams efter en minut det roliga det pshykryck det kuddkrig vi hade det vi gjorde om kvällarna din soffa din sallad det gulliga våra filmkvällar de absolut fina stunderna allt jag kunde säga till dig som bästa vän våra hemligheter vår första kyss vår första kram vårt första ögonkast när du håller om mig  när vi sov med varandra när du tröstade mig nör jag tröstade dig när allt var som bra är över!
varför leker man stark när man egentligen inte är, varför visar man sig så himla stark och låtsas som om ingenting för vänner för familj när man ligger på botten egentligen.. är man död inombords?

tre ord... bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad du menar........

2007-06-16 @ 23:59:04
Postat av: Lisa

jag finns här hjärtat. . ett samtal ett sms eller vad som helst, så finns jag där! Älskar dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback