Arlanda

jo men det märks ju att jag inte kan slita mig ifrån datorer iallafall
Sitter iaf nu på arlanda och ska snart gå på flygplanet och hör hur alla ungar skriker omkring mig
och jag hoppas att jag inte får en unge framför eller bakom mig för då dödar jag någon ... och hoppas verkligen att det är bra filmer, för jag orkar inte bläddra igenom massa tidningar i flera timmar.

men oj va tiden rusar iväg nu ska jag åka juu... gaten öppen..


aja hade bra allihoppa... ÄLSKAR NAAAAAATTA :)  messa min mob det andra nr ...


LOVE ya all , shit det låter som om jag ska vara borta i flera år haha... men tänk när den dagne kommer då kommer det vara överdrivet med tårar och grejer hahaha... bye alla !!


ps... glöm inte bort alla tjejer att fredagen den 13 april blir det hemma hos mig och då röjj , inget annat inplanerat då blir jag besviken ..  fredagen den 13 låter inget bra men vi gö det bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

FREDAGEN DEN 13:E ÄR JAG DIN! ha det underbart nu å sola åt mig! Pussilago

Postat av: Anonym

men va faan älskar du bara natta lr? jag har faktiskt kännt dig längst! haha , ha de bäst nu soltråle.

2007-03-14 @ 17:53:20
Postat av: sofie

Då JESSI ska jag fira dej :D:D din lille skit, 18 bast blirru ;D <3

2007-03-16 @ 15:47:31
URL: http://sofiiiee.blogg.se
Postat av: Vanessa

:D hoppas du har det underbart lilla trollunge. Och vi ska göra din födelsedag oförglömlig :D iihh.

2007-03-18 @ 17:00:23
URL: http://vanessae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback