Ask me


Hitta denna på någons sida minns inte vilken.

Namn
: Jessica
Smeknamn: jess, persii
Ålder: 17 (18 den 11:e april)
Längd: 1,75
Vikt: 50 nånting
Favoritväska: min bruna
Favoritkändis: Mary-Kate och Ashley Olsen och sienna miller
Skostorlek: 39
Hårfärg: brunett men egentligen blond
Ögonfärg: Mörk blå.
Favoritfilm: föräldrarfällan
Favoritskor:  ojoj, det är många, men mina guldskor som är sönder
Drömjobb: designer
Favoritbutik / Sverige: HM
Favoritbutik / utomlands: top shop, zara second hand affärer
Favoritkaffe: kaffe mocca eller va dne heter.
Sofi eller Ebba: Sofi
Favoritstövlar: hum mina bruna
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: det är till och från ibland lite ibland mycket.
Hur många skor har du: säkert 30
Louis Vuitton eller Gucci: Louis Vuitton.
Kilklack eller stilett: Båda.
TV-program: OC
Drömutseende: adriana lima
Fulaste plagg i din garderob: en röd polo tröja
Snyggaste plagg i din garderob: just nu är det någ mina höga jeans
Favorittidning: Elle vecko revyn har blivit sämst annars plaza
Länder du varit i: danmark norge gran canaria turkiet usa om två dar thailand
Länder du vill till: hollywood, californien
Favoritplats i hela världen: hemma
Favorithändelse i hela ditt liv: finns för många!
Drömbil: en hummer

Vill ha mest just nu..
Skor
: ett par guld skor  från irageller
Klänning: syr en egen
Väska: en snygg second hand väska alltid snyggast.
Jeans: ett par lee

Ett eller annat..
Chloé / Celine: Chloé
Fendi B-bag / Fendi spy: fendi B-bag
Manolo Blahnik / Jimmy Choo / Christian Louboutin: jimmy choo, stilrenast
Latte / Cappucino: Latte
Coca Cola / Pepsi: cola
Paris / Nicole: nicole självklart
OC / Beverly Hills 90210: både
Puss / Kram: pussar
Pastasallad / Kycklingsallad: kycklingsallad
Fläkt / solfjäder: Fläkt
Puccisjal / Alexander McQueen scull scarf: scull scarf

Har du någonsin..
Önskat att du var någon annan? Ja skulle vilja vara en känd kille för en dag
Gjort bort dig för den du höll kär? Jo det har jag gjort.
Snubblat runt i dina klackar? haha hell yeah!
Varit avundsjuk på någon? Det har jag varit.
Hatat någon? Ja.
Druckit / rökt / knarkat: ja/ja/Nej
Velat rymma och skaffa nytt liv: japp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback