Becca och fridas födelsedagsfest

jaa började med allt på stan, vi skulle köpa  alla fina presenter till dom och det blev en hel del faktist. sedan sparng jag och maria hem för att fixa och men ist satt vi och brände cd-skivor och klockan tickade och heltplötsligt var klockan sex och skulle åka om en halvtimma men ingen av oss visste vad vi skulle ha på sig så det blev väldigt stressigt och drickan hade jag inte fixat ännu.. men fort springer och och ska handla dricka till vodkan och cigg men bara för att vi hade glömt legget fick vi inte u så fick spirnga upp igen och hömta och sedan springa ner till stan men påvägen ner så kom vi på att vi var hungriga så bussne gick kvart i och klockan var tjugo i så foooort springa in och handla och sedan han vi med bussen exakt så bara börja skirva på korten grattis till den sköna partypinglan becca och dampbarent + alko frida på korten:D klockrent sedan dit och bara festa men nör jag kom fick jag inte tag i drickan så fick köpaöl utgav lisa och fredrika och sedan fick i några sååå vidriga shots som smakade vet inte vad som man nästan spydde utav men esch bara svälja och se glad ut men alla såg ut som i motala hhaha.. sedan drog jag och vanessa till en lokal ¨fest i v husby med jokkk som var föraren men det var väl helt okey där , ståg och sjöng kareoke för mig sjölv ett tag med några jag inte könde men det var bara kul , men sedan vart det boring så vi drog tillbaka till stanm och upp for jag till natta där satt de och körde tv spel men somnade ich sne bar det hemmåt.. men hörde att becca fick stå i kö tre ggr?  hur lycjades du älskling ?
 hahaha:D men hoppas ni 18 åringar hade kul iaf...

bilder kommer så småning om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback