bra ibland dåligt ibland

ja, ibland är det faktist inte kul att bo i lägenhet då man har nästan alla grannar som häromdagen hörde jag när ett par precis brevid oss började bråka och jag satt själv nere i vardagsrummet och kollade på tv och hörde hur de slog varandra och skrek, då högg det till i hjärtat och ville bara gå in och ringa på och be dom sluta men kunde inte för dom är typ jämt fulla och och bryr sig inte och polisen är där nästan varje helg, så ingen bra ide men gick sedan upp och la mig och tänkte på det hela natten..
men en sak är ju faktist lite bra dom under mig dom har på musik nästan varje dag skit högt så jag hör änåd upp och de har faktist helöt okey music så nu när jag sitter här så slipper jag ha music för jag hör ju deras, nyss var det nelly furtado remix grym. haha

Kommentarer
Postat av: johanna

nä fy vad hemskt att höra hur dom slåss!!

ahah så skön du är andra skulle bli skitarga om dom hörde nån annans musik men du bah diggar istället ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback