hejdudarborta

sitter har vid en stek het datorn och svettas lite .. har duschat och gjort iordning
mig for att ga ner till pathong och checka in horerna ursakta mig
men har sett en hel del dar nere och tyckte att det var en hel del i pathong..
sa igar akte micis till laos pgr hon hade varit i thailand i over 90 dagar sa hon var tvungen att
lamna landet och det kandes inte sa kul, det ar val lite skont och vara ensam med mamma
och sa men inte allt for kul.. det finns inget battre an banana shake sa jakla gott har druckit det i over
en vecka och det ar super gott.. men maste saga att thailand ar super fint ioch det ar verkligen underbart..
men man blir ju lite orolig ibland nar man ar i vattnet da det aker ut mot havetland grunt ni vet, alltid blir det att man kollar en extra gang, men nu har de ju fatt upp nya varningsignaler som ska varna tva dyng innan..
men men.. hoppas ni alla har det bra for jag har det super och ta hand om varabndra.. saknar er
men inte denna fredag men nasta da jag kommer hem da blir det fest for hela slanteh som ar kvar fram thai thai. hhuh..



natta jag fuinns har for dig! love ya and all my friends for life..\
grattis elin andersson i efterskoottt huhuh..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback