Thai im loving it!

sitter har i ett rum med syrran vi tog oss tid att ga och checka datorn lite
kom precis till phuket fr[n phi phi och jag vill verkligen inte aka ifran phi phi
fanns sa mycket att gora och hade hel;a tiden nagonting att gora, forst upp tidigt ga till stranden
sedan efter stranden ata sen hem ich baraglo lite filmer eftersom at det fanns sa manga bra filmer
att kopa sedan gora iordning sig ut ich ata sen dra ut och supa.. jag har nu supit fran den 13 mars till den 21 mars
almost varje dag och det kanns intebra kan jag saga, men deg gor inget f;r fy fan va kul jag har haft ...
sedan helt olotligt for nagra dagar sen satt vi pa carlitos och drack sa ser jag tva bekanta ansikten khedder och asmir oj oj oj vad jag slangde mig pa dom , sjukt kul att traffa dom sa har varit med dom varje dag sen de kom och
oj oj oj, har mycket att beratta nar jag komemr hem ...  det har faktist regnat tv[ dagar men det var pa kvallen sa det gjorde forsej inget.. men jag har fuckat mina tar typ eftersom att jag har gatt barfota varje dag, i feel like jesus..
men ikvall blir det pathong och bye some stuff om det nu finns nating att kopa.. sedan vara med mamma och magnus en kv'll sen v'ntar jag jagbara p[ khedder och asmir igen.. skulle ha stannat kcvar med dom i tre dagar i phi phi men kande attjag var tvuingen att aka til mamma oxa.. sa nu ar micis har sista kvallen sedan aker ho till lause som jag vill fplja med till varsta party stallet men kan ej for flyget blir for dyrt tillbka till karbi som jag ska aka hem ifran , sa det blidde inget emd det.. men far noja mig anda..
sa har jag brant min lapp sa har vrldens dunk dunka i lappen och lappsyl kan ju slanha sig i rovva for
det funkar ju inte sa kl att inte sola the face da.. men jag ar rikgit stolt over mig sj;av atrt jag inte har br'nt mig, jo visst lite men inte som jag alltid har gjort.. stolt hahah!
maste bara saga att the beach stranden(mayabay)eller va den nu heter  finns inget vackra
tank att leonardo har spelat in dar, men de gjorde ju om typ hela den stranden eller nastan.... men sjukt fint!
i forgar var vi ute med en speed way bat och akte hela dagne till olika sallen emd micis kompisar vi var runt 15 pers pa baten ocgh sop och dansade till gamla latar som britney spears och christina ace of base osv.. rikgit kul ! men nu orkar jag inte sriva mer for nu sk jag ga tyill strande och sedan ta en singha och sova with music in my ears.

saknar er dar hemma, hoppas ni har det undervart for det har jag .. 
puss och kram hela dan


Kommentarer
Postat av: Jenny

åh maya bay , så underbart.. gud va avundsjuk ja blir när jag läser ..

Postat av: Anonym

åh va underbart du verkar ha det gumman!! jag saknar dig verkligen här hemma, måste ses direkt när du kommer hem.. :) älskar dig min trollunge. JAG HAR TAGIT BORT MIN RÄLS :D

2007-03-21 @ 20:52:07
Postat av: Anonym

mog1

2007-03-22 @ 12:30:36
Postat av: Baab

maya bay vi var med där, som ett paradise så vit strand..finaste stranden !! ooo vad jag saknar thailand. NJUT AV PARADISET JESS!!

2007-03-22 @ 14:14:04
Postat av: vanessa

:) jaa, jag vart nöjd. de känns ovant bara :D hihi.. :D aa vi måste festa när du kommer hem på fredagen, har saknat dig gumman! njut av den sista veckan nu! pusspuss

2007-03-22 @ 17:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback