too bad

det är något som gör att vi inte ska vara tillsammans för varje gång du kommer och hälsar på eller om jag åker till dig så är det alltid nånting som händer och jag blir på dåligt humör el du blir på dåligt humör så börjar vi bråka och allt går ut på dig och ditt går ut på mig, det är nån som säger att vi inte ska vara tillsammans längre, jämt är det något som kommer emellan oss  och nu är det över och allt verkar gå bra ?  det kanske inte var meningen att vi skulle vara tillsammans ?  kanske kanske inte ? det är iaf ett tecken på det, så många chanser vi har gett vårat förhållande och hur mycket vi har försökt så orkar man inte tillslut och nu blev det som det blev.. men jag önskar att det hade funkat iaf, men den tid vi hade var iaf bra och det kunde ha varit bättre... men nu vill jag inte skriva mer  have a nice life!

i will always love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback