beyonce

Sitter här hemma med natta och syrran och jkollarpå matchen ochmilan klockrena!
idag har har varit på bik bok och sedan åkte jag till skolan för att träna på vals med christo
ska gå med han på balen ,ska bli kul men kommer bli så pinsamt :p sedan drog jag ochmötte malin och alla som satt och fikade..blev iritterad där ett taaaag men vad ska man göra!! sedan gick jag ochmalinändå hem till eneby sjukt jobbigt fan, men men måste rörapåfläsket haha.. sedan träffade vimin lilla vovve hihi, såsöt tror jag gaah dödar den snart! så nu sitter jag här hos natta.. och imorrn blir det att åak ill srhlm för att kolla på BEYONCE ska bli så sjukt kul helt otroligt :) sedan far jag direkt på fredagsmorgonen tillgbg för att tärna inför modevisning och sen pålördagen går jag på catwalk men humpinsamt gaaaah! sedan blir et att någ fara sig hem direkt för att gå på fest men fårse ifall det ens finns någa biljetter hoppas!  men nu måste jag dramig hemmåt :)
sleep well..

Kommentarer
Postat av: LISA

Ni kommer va så söta så du och Christo :D HAVE FUN nu i helgen baby! LOVE

2007-05-03 @ 09:51:11
Postat av: J

vart kommer örhängena du har ifrån? H&M??=) (de rosa runda)

Postat av: jessica

J- de är från h&m :)

hahahaa jaa jäättttteeee

2007-05-06 @ 21:57:10
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback