clean your fucking room

jaha dagar bara rinner iväg det är fy sjutton helt sjukt, nu har det redan gått ett år sen det var sommar ?
det var ett halvår sen man sa kaaan det bli sommar snart ? på ett sätt är det skönt att det går fort men ändå inte
man vill ju absolut inte bli äldre.. snart kommer det till att man ska börja skaffa sig ett riktigt jobb efter skolan och egen lägenhet och familj ?ta hand om sin egen ekonomi, ingen hjälp av mamma när man behöver pengar eller när pengarna är slut, då står man där pank och får skylla sig själv när man tex har shoppat upp alla pengar som jag förmodligen kommer att göra som jag egentligen ska betala räkningarna för. Sen så ska man ju skaffa barn och ska försörja ungarna och köpa kläder åt dom, oj oj vad snygga kläder dom kommer få, riktigt bortskämda kommer dom bli. kids kids kids?  jag vill mulat ungar!  jag tror jag vet redan vet jag ska gifta mig med om jag nu kommer göra det haha.. men hur ska det gå och bli "vuxen" jag kommer aldrig bli vuxen.
Om man bara fick sitt dröm jobb och kunde leva med de pengar man vill.. för allt verkar ju bara handla om pengar!
jag säger till mig själv, lycka till i framtiden och alla andra!



plus jag tror jag måste städa mitt rum riktigt ordentligt skulle jag tro.
 

Kommentarer
Postat av: j

haha liknar min svinstia:P!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback