helgen festligheter

jaha då var man hemma från beyonces konsär och från göteborgs modevisning, det
blev mycket på en gång och en mycket händelserik helg faktist!

vi började med beyonce åkte dit direkt efter skolan vid tolv tiden, gick upp till nattas moster
malin för att lömna våra stuff vår pakning och sedan gp ner på stan och checka lite :)
den roligaste komentaren från babby var. "tääänk om vi ser henne på stan nu, och vi bara går
förbi henne eller nåt" vi bara men är du dum eller tror du hon går på stan eller.. senare på dagen när vi var och skulle hömta upp malin blev jag klippt på björn axen min låånga lugg och så kom vi till malins fina lägenhet
i östermalm och sätter på radion och så hör vi på rix fm, beyonce konsär idag och idag var hon på stan ich handlade 15 tröjor på zara och skrev autografer snacka om att vi blev pist off och babby " vaad var det jag saa"
haha men sen så gjorde i iaf iordning oss och stack dit till globen, och så satte vi oss och så kom hon in och hon är så jävla perfekt helt sjukt vad perfekt hon är, live 21-23  folk var galna som djur ... men det var så jäkla värt det at bara hoppa och skrika och nu är jag forfarande skit hes och min hals gör ont .. men det var iaf en klockren konsär och ni som inte gick gp nösta g¨ång s¨å värt det..

fredagen var det bara att gå upp tidigt sklle med 8.15 tåget till gbg och försov mig som vanligt så fick stressa
men så kom jag fram iaf och så gick jag upp till danne och sov lite sen skulle jag ta mig till träningen inför modevisingen och gud vad svårt det är att hitta i gbg det är ju inte som norrköping bara två linjer, där var det 10000 men det gick så bra , kom iaf fram efter mycket frågande :) men sen kom jag fram iaf ch tärffade alla andra tjejer som skulle gp modevinsingen och de var hur treliga som helst som alla nadra göteborgare . skulle kunna lätt flytta dit så underbar stad! och grymt snygga kläder:p men efter träningen stack jag till dannes jobb restauarengn och åt och sne kom kicki och emma som satte sig ch åt och så sjäölvklart skulle danne göra massa drinkar sp jag blev lite onykter dagen inna modevisingen ingen höjdare :) men det gick !  sen upp tidigt och till modevinsgen .. modevisningen gick jätte bra :) gick tre byten först med en klännign sen en byxdress ich sen med en bröllops klänning :) jag och en tjej till :) men sen var det bara att fara sig hem till danne och packa åka hem :) till tråkiga norrköping för mamma betsällde ne biljett hem .. så kom hem hade massa folk hemma för magnus fyllde 50 år så hälsade och gjorde iordning mig och får till becca och drack lite där sen vidare till davves 20 år fest som var himlans kul  på :) men de skule ut så vi fortsatte till denka som var lite små segt, men vi gick hem till lindö och snackade massa jag frida ic´h natta så det var skönt .. sen sova sova sova och nu sitter jag här har vart och tärffat syster och pascal inna jag gick hem :)
Imorrn kommer danne så ska jag visa min söta lilla rocky :) så han ska få sitta i framsättet  ocj vara cool!

skola imorrrn upp tidigt ciao amigos!

      

Kommentarer
Postat av: Sara

va för modevisningsgrej?
btw skit snygg bruden:D

2007-05-07 @ 06:20:20
Postat av: j

snöggt, du passar verkligen i luggen!

Postat av: vanessa

snygg du är :)

2007-05-08 @ 08:00:16
Postat av: Baab

oo Beyonce, 3/5 en jvligt klockren kväll!

2007-05-10 @ 19:14:39
Postat av: jessica

sara- det var en i göteborg för en tjej kompis :)

2007-05-15 @ 18:39:23
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback