lördags

hade totallt glömt bort lekarna i lördags på otten förfesten.. vi delade in oss i lag alla bik bok tjejer och andra tjejer så var det olika lag som skulle göra olika aktiviteter och de hette så klart snuskiga grejer för det var självkart matrin och johan som kom på dom
1: den som tar mest i mun
2: den som slickar mest
3 : den som suger bäst
4: störst mun
5: tar i hålen

och den självklariga vinnaren på den som suger bäst var fan i mig LISA ..
alla skulle få in en banan så fort som möjligt..
och lisa tog det ca 2 sek och få in utan att bita? hur lyckas man med det?  hahaha helt sjukt
men sjukt kul var det också för alla var verkligen chockade en bra bit på kvällen hhaha :Dimage408 typ lisa fast ja lite liten :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

jessi, de där är inget jag är stolt över .. snarare skäms över. .haha. .PINSAMT! kul å bli kallad Lisa banana framöver då :P haha

Postat av: Maria


Tja!
Du vann Veckans Stil, v.21,
kan du möjligen maila mig dina adressuppgifter?
Gå in på "Information" i menyn på sajten.
/

2007-05-29 @ 11:01:35
URL: http://www.outfits.se
Postat av: jessica

oj fan va najs att jag vann :O
hahaha lisa du är så skön:D

2007-05-29 @ 19:00:21
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback