Persiiochmaliiie

det var tider det!
sprang till skolan var lite försenad skulle till ett nationellt prov som började klockan exakt halv 9 och om vi inte kom i tid så skulle de låsa dörren och jag skulle inte få ett betyg i matematik. Klockan var 08.27 och jag var bara vid lekplatsen vid och tänkta nu fan gäller det att fortsätta springa gärnet bara skita i om du är andfåd(eller hur det heter ) men så hör jag någon bakom mig som kommer rullande fram MALIIIE skjutsa mig till skolan jag har nationellt prov NU ! och vips så var klockan exakt 08.29 och så stängde de dörren jag bara v aa faaaan! så kommer min lärare ut emd ett leennde jag skojade bara med dig huhu lättnad!
så tackar malin att hon kom annars vet jag inte vad jag hade gjort.du räddade verkligen min dag mitt liv haha! thank god!

så söt är hon !


      

lovely friend :) memories never ends


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback