Rocky

igår så efter skolan åkte jag och hämta hunden på pappas jobb så var jag med min
rocky hela dagen, jag är helt såld på min hund jag bara love him :) så gick upp på bik bok
och visade den för claudia och pascal och claudia blev helt galen i den .. ;) men skulle vi gå och
käka någonstans men hunden kund eju inte följa med in någonstans så vi gick och funderade vart dne skulle ta vägen för det regnade ju så flrbannat mycket inna vi kom till stan så kund eju inte sitta ute för blött ute . så vi gick en sväng förbi carlings och så började rocky leka med dannes hund där inne, sjukt söt hund har han på carlings..
men den blev crazy in love i rocky verkade det som haha! men syrran var räddaren så hon kom och hämtade hunde så jag och d gick ner till deli och käkade planka suveränt gott var det :) det tackar vi kocken och johanna som jobbade :) sen träffade jag syrran och de igen för att hämta hunden och åka hem med den.. så åkte jag hem till malin g och käkade igen jävla fetto harjag blivit dags för mig att gå ner lite i vikt till sommare´n..

nu ska jag plugga matematik :) och dessutom idag har jag städat igenom min garderob så har två stora sopsäckar någon som vill ha?!  ;9

     

Kommentarer
Postat av: Maya

Haha det tas gärna emot, du har jämt så gryma kläder ;D

2007-05-09 @ 07:14:59
Postat av: Bella

Eller hur, jag håller med.. om du ändå har tänkt att släga dom liksom? Hos mig kommer få ett kärlektfullt hem haha

2007-05-10 @ 20:34:43
Postat av: nina

lätt, du har klockrena kläder. ;D så skulle inte tacka nej!

2007-05-11 @ 12:11:14
Postat av: jessica

det är bara att komma och hämta påsarna + har lite till hemma hos min pappa :) fast det är too old cloths typ lite fårn sexan haha.. men kom kom och hämta dom haha! ;)

Postat av: Matilda

Jag tar gärna dina kläder, du har så grym stil, brukar se dig på stan och blir alltid lika avis ;)

2007-05-24 @ 17:50:33
URL: http://matildafiona.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback