ska du dö eller ?

sitter och försöker få in låtar på min nya ipod men får fan inte in låtar? vet inte hur man gör ?
någon som kan hjölpa mig kanske ? fattar noll plus att bruksanvisningen står bara på engelska så det
gör ju inte saken bättre bajs.. somebody help me!?!  jag som tänkte ha den när jag skulle sitta där i ett tåg i flera timmar ist för att bara sova, det kan ju vara riktigt jobbigt ibland fast att det är det skönaste som finns :)




kom och tänka på hemska saker när jag satt i spårvagnen, att när man sitter cär och alla har gått av för de ska hem och sen så sitter man där själv i spårvagnen med världens skummaste spårvagnschafför.. och när man ska plinga och gå av och han inte öpnnar dörrarna och bara frtsätter åker, och man säger till ursäkta men jag ska gå va här typ. men de bara fortsätter och sen kommer till sista hållplatsen och de mördar en elller något annat hemskt tänk om det nån gång skulle hände ? lixom jag åker alltdi 119 och 2:an och det är aldirg folk på de och om det är folk är det alltid skumt folk.. kan ju va medhjölpare som stannar kvar i spårvganen och inte släpper av mig och de båda tar mig ut i skogen eller vad som helst.. jag hatar det jag tönbker så skumt jämt. men ändå vågar man gå hem ifrån otten själv hem kl 3-4 ? jaja, nåt man bara tänker kanske..


jaha, ska upp och packa klart allt tills imorrn för, då far vi iväg till norge .. klockan halv 9 går tåget och jag ber bara till gud att jag inte försover mig för då blir det inget norge för min del kan jag lova :/ men klart jag kommer upp .. som vanligt en timme innan tåget går och måste fixa mig och och komma till resecentrum .. min syster åkte idag till norge så hoppas man träffar henne när vi går ut eller nåt, det lär vi ju göra när vi ska fira "suttonde" maj norges national dag :) kult. jag lisa och malin vi kommer må så bra! gaah haha.. tredje gången jag åker dit och det ska bli kul att komma dit igen, önska jag bodde där :) tjänar bra cash..
men ska dra mig nu.. HAADE !




Kommentarer
Postat av: Ellen

jag får tacka så hjärtligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback