The week

Fredagen var det den tråkig skolan och sedan staden och kollade om man hittade nånting på stan
men icke sa nicke, fick sätta på mig det jag köpte i sthlm:) min klänning från top shop sedan blev det förfest hemma hos mig, förfest och förfest vi gjorde mest iordning oss och drack lite. Men det var vanessa sofie och natta teo ich jompa sedan storma nattas bror och hans kompisar in vi satte igång kareoken och började sjunga lite och sedan tickade klockan och d var det dax för deli och där vara alla andra tjejer som hade varit hemma hos ida på förfest :) för hon fyllde 18 år :) grattis igen.. sedan vidare till otten där det var faktist väldigt roligt, träffade väligt mycket folk skit kul :) sedan efter otten bar det av till macd med elin ioch malin och micikismen det blev bara två glas vatten och traska hem suck jobbigt att gå hem kl halv 5 !

Lördagen kom och det var dax att jobba trodde jag men icke sa nicke det blidde inget så jag drog ner på stan med natta och kollade och sedan drog jag hem och väntade på min kära syster som kom hem från thailand :) efter fyra månader och jag var typ överlycklig att få henne hem, för det är så underbart skönt att ha henne hemma! fast att jag åkte ner för att tärffa henne i två veckor.. men sedan så frågade jag pappa lite snällt eftersom att vi inte hade någonstans att förfest så bad jag honom snällt att fp vara i "feststugan" och ha en förfest för micis som kommit hem :) han bara NEEE! men pappa hon komme rju hem ställ up, han svara direkt jaa men sköt er inte lika mycket folk som förra gången, hhaa inte bra det! men folk stormade in, alla systers kompisar sedan kom nattas brosa och hans kompisar förbi och det blev dans dans på trägolvet så det bara dona om det, men sedan så bar det av till leche som var efterlängtat eftersom att jag inte var där förra mpnade för att jag var i thailnad men det hade tydligen inte varit kul den gången. Men men.. på leche var det iaf super kul och den var bara att dansa hela kvällen som vanligt att man bor på dansgolvet.. men efter leche så skulle vi hem men kom inte hem förns kl 5 för atgt folk bråkade och det blev pizza på vägen hem och lite tjaffs huhu...

söndagen blev att soooooova sooova sooova 
VALBORG blev  ner på stan igen då och fika med lisa malin och sofie  och nattaför att betsämma lite hur vallborg skulle bli :) och det blev inte så mycket betsämma  allt var nästan klart, men så tärffade jag syrran på fräcka så hon fick g åoch köpa vin till mig och natta. fast att jag redan hade fått sprit av micis från thailand som jag och lisa gick och köpte "ingredienser" till som blöv klockrent ;) så super gott sedan bar det hem fort fort för att gå hem och göra iordning sig , och så kom jag på att mamma hade köpt två jackor till mig från monki och då slapp jag stå framför spegeln i hundra år :) så mamma skjutsade mig till lisa så hömtade vi upp malin och natta så började vi grlla lite lätt och började dricka vi fyra ich tog lite kort på oss haha, som vanligt .. sedan kom josse och sofie och så började vi dricka för fulltoch körde ölspel och massa kort spel mössan tex och så kom calles tjej och hennes komois upp för att joina oss och det var kul det med, fast lite stelt kanske ?  men det funka.. så drog vi till en fest vid palace adolf hette han :) mycket trevlig fest måste jag säga mycket dans på övervåningen  uj uj.. sedan helt plötligts skulle alla ut :O och det säger jag bara jaaaaaa för, för det var var sjukt kul på otten fast att det var ombytt att lilla var på stora,men det gick att hoppa på båda dansgolverna haha.. många snyggingar ute faktist!  sedan bar det hem fort var så trött och fuller, fick skjuts av malins mammii :) och oooooo jooojjj vad nykter du var malin NOT! hahaha...

tackar lisa för förfesten den var så¨grymt bra :) och maten underbart gott och efterätten huhu :)
image271






 
'       

Kommentarer
Postat av: LISA

tack själv älsko ! Snart blir det Norge, fy fan säger jag bara! Love

2007-05-02 @ 10:38:26
Postat av: n,

vart har du köpt din snygga jacka? ;)

2007-05-02 @ 15:17:55
Postat av: malin

ursäkta mig? vadå inte nykter? solklart nyksterist! haha.

2007-05-02 @ 20:15:24
Postat av: Anonym

det är en second hand jacka från götreborg

2007-05-02 @ 22:15:46
Postat av: Anonym

Du har blivit riktigt fin! Den här hårfärgen passar dig bäst, hold on to it! intte det där svarat eller blonda detta va mkt finare..

2007-05-05 @ 10:31:49
Postat av: jessica

tack så mycket, men vill bli mörk eller jätte ljus:p hehe :)

Postat av: Tess

öjöjöj den där jackan var de inge fel på du ;)

2007-05-07 @ 00:33:40
URL: http://honeydews.blogg.se
Postat av: jessica

finns på monki att köpa ; )

2007-05-15 @ 18:44:57
URL: http://jessiettparskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback