trash

oj vad tiden bara rusar iväg jag hänger inte med i svängarna längre.
det är bara två veckor kvar i skolan ? kan ni fatta det eller ?  helt oförståerligt.
så skönt att det är snart sommarlov, ska bli härligt att få bada och sola och jobba och tjäna cash
och bara umgås med vänner..
i fredags blev det lite stressigt, vi mötes halv 4 och skulle köpa presenter till emilia och johanna och vi skulle vara där vid 8 och så skulle vi hem och göra iordning oss innan det, och vi var klara klockan sex så var bara att rusa hem och börja fixa sig, och jag hoppas verkligen att emilia och johanna hade en super kul kväll:D för det var dyng kul ute :) great!
lördagen var seg, jobbade till fyra och alla andra spelade brännboll och jag var deras coach på avstånd
G-uuuniit gänget fast egentligen ville jag att det skulle heta fjollgänget hahaha neråå :d var bara en skojj grej
sen stressigt blev det igen, bussen kom inte klockan 16.45 så fick gå hem med dö ont i fötterna och börja göra iording sig.. för vi skulle vara på otten kl 9 och vi ville ju dricka lite innan det :) så vi skyndade oss ner till stan och köpte dricka och satte oss i folkparken och oj va mysigt det var.. frida lisa jag och johanna sen senare kom becca och emilia innna vi gick ner till otten träffade vi på natta som skulle med och jag blev jätte glad :D sedan stannade vi förbi på deli och checkade läget där.. sen till otten där fick en en drink och så fick vi lite mat eller hamburgare.. tiden gick och klockan var redan halv 12 och folket börja rusa in.. vi dansade och röjde men leche ? vi var tvunga att springa ner till leche så var där med jessica och shake lite , för mycket folk där men najs ändå! så vi sprang upp och ner hela tiden.. och stämplarna sitter fortfarande kva rpå handlederna går typ inte bort värsta trashiga!
sen gick vi hem till pascal och sov, hon skulle upp och jobba så vi sov kvar och nu är det
söndag och har köpt mors dag present och ska käka med mammii nu snart :)  syrran jag och mamma alltid mysigt.. så nu är jag hungrig på mat.


ciao!  


fredag
    lördag 

Kommentarer
Postat av: Jokk

Kul att se dig i fredags ! :D
Ses ju trots allt väligt lite now days !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback