pepparkaksdeg

ja nu sitter jag här och pratar med natta på msn
och sa välja ut låtar inör modevisningen
för imorgon på otten
fast inte för er killar tyvärr
men bara för oss tjejer :) så thank god..
för det är girlylicous förfest på otten
imorgon så det är bara sväga frbi bik bok och
hämta en inbjudningslapp så är ni varmt välkomna
och det kostar inget!
det blir lite god mat och dricka och modevisning
från bk bok och manligt herrskap kommer och
tittar till oss i bar överkropp. thats what we girls want..
och så fåpr vi inte glömma att bik bok och
oupsy eller va de heter har det ihop så
alla som kommer får en liten godiiebag med lite
roliga grejer i :)
ta och kom och joina oss !!


jaa men idag var det skola sen
stan och jag gick och köpte lite pepparkaksdeg
första gången iår jag äter pepparkaksdeg
väldigt gott men har attans ont i magen nu :/

/ luussseeekiiissseeeekaatteeer

Kommentarer
Postat av: kiki

hej bebe..
lägg undan en goodie bag åt mig då?
i wish that i could be there..
love keke

Postat av: Jenny

you´re soo CUTE!! :))))

2007-11-30 @ 12:35:47
URL: http://jennynilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback