bombsäkert

hel bäng kväll igår..fast grym
börja emd upp och hoppa skola,
in till stan sen hem packa
fara ner till systra sen gra iordning sig fara
till henrik som fyller 18 år idag :D
congrats darl..malin kom til
syrran vi drack vin och kolla på idol
sedan gå till henrik, kom fram
två små killar och fårgade om vi kunde köpa cigg
åt dom ? självklart sa jag jaa me jag
kom ju ihåg när jag var sådär och ville
ha, skulle gå in ch handla  "legitamtion tack!
för guds skull .. glömde det hemma fick 
springa tillbaka och sen fortsätta  färden
till henrik. träffade sofie där
och hon ska åka till thai och ha
bajs bra.. sedan blev det deli :)
träffade mina näraochkära
blev fuller rätt fort, sedan till hugo
jag mallan lisa dansade loss
och låtsades sjunga, det var grymt!
kvällen på hugo var najs.. efteråt
pizza med mildsås
påvägen skulle mitt hjärta värma
den tills jag kom hem
visst lisa var det så ? men nej
när jag kom hem var den frusen :(
men tur så har man ju micro, fast den
blev ju inte lika god.. sovde gott, tills väckar klockan
ringde och jag skulle upp lk halv 8 och skulle
på teorkurs, snacka om att inte kunna hålla upp ögonen
det var fan förskräckligt.
på teorin så såg vi en hemsk film och bil krockar
hemsk hemsk var den :/
vidare på stan het död sen hem
somnade oh lagade mat
somnade vaknade och jag som skulle
varit borta kl 7 missa det totallt
och nu sitter jag här helt pang i huvudet
seg vet inte om jag ska gå och träffa natta
och de eller åka till syrran ? sova vore ju skönt, men
sitte här uppklädd lix. träligt! fast kul..
aja nu börjar det bli tråkigt ska någ fara till
syrran och se vad som hände,r för magen
kurrar åt in e rattan tajtan.

have a nice evening.
Ciao amigos !

   

Kommentarer
Postat av: sofie

Sötnosar :)

Postat av: lisa

så var de älskade du :D

2007-10-14 @ 16:58:38
URL: http://lisafr.blogg.se
Postat av: johanna

haha gu du är så gullig. snacka om detaljerad rapport om helgen :)

2007-10-14 @ 17:14:18
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Rebecca

vad söta ni är :)

2007-10-18 @ 12:36:35
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Ellen

Du är fan alltid snygg i håret, avundssjuklitenjävel är jag nuuu...

2007-10-18 @ 19:11:49
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback