i love my new shoes

jag och min älskade
mami var på stan igår
och skulle köpa skor
eller rättare sagt stövlar..
men tpg ett tag innan vi fann
mina fina stövlar
gick in åp vaga bond
och där ståg dom
 
jag är helt kär :)
sedan får vi upp mot sko punkten
och där hittade mami två par skor
och jag hittade ett par och dom var
 inte lika fina som mina lackisar
men dom är sköna

and i thank my mami ..



tiden rinner iväg och snart är det två veckor kvar tills
höstlovet och efter höstlovet är det bara en månad kvar
tills julovet.. tycker att tiden och dagarna och veckorna
och åren går sjukt fort..jag vill inte ens tänka på framtiden..
vet inte ens vad man vill ännu, och det skrämmer mig ..
men det ska väl gå bra. london calling ;)

Kommentarer
Postat av: lll

usch himla dålig smak ! Fult.

2007-10-11 @ 10:38:01
Postat av: johanna

älskar dom där lackstövlarna!

Postat av: jeffer

skit snygga ju! passar dig!:)

2007-10-11 @ 12:18:52
Postat av: Becca

för att det är olagligt med dödshjälp i Sverige man får INTE använda sig av det, det är bara i vissa länder så kan man få betla och få intyf om att få fö för man är så pass sjuk men i sverige finns det inte man måste dö naturligt inte tex somna in på sjukhus med bestämd tid.

2007-10-11 @ 20:00:17
URL: http://vulnerablee.blogg.se
Postat av: Sofie

Du är min lilla älskling :) Bästaste! Ha det så bra här hemma nu, hörs om cirkus en månad gumman

2007-10-13 @ 12:50:38
URL: http://sofiiiee.blogg.se
Postat av: Erica

Vill haaa!

2007-10-16 @ 09:09:55
URL: http://ericalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback