WHO LET THE DOGS OUT ?

hej kära dagbok!
så började jag ALDRIG skriva
när jag var liten i mina dagböcker.
jag var ju så tuff och skrev TJA ist ! 
helgen var skön? rolig ? läppar ?
skratt? massa mer?  JAA!
i fredags var vi ute, började fredagen med att åka till
becs och before parta och sedan dra till deli
tror alla vet våra fredagar? before paerty sen
deli. JIPPIE! jag ska någ styra upp med halloweeen
paert soon.. skulle fan va great! we will see ;)
men åter ill fredagen, mycket med dans och fira henke
och ediie som fyllt 18  år congrats som blev på hugo..
I fredags färgade jag ett par skor, eller jag spayade dom lite
brons silver? om man kan säga så, men kom ju på
att dom färgar ju av sig det håller ju.. så sprayade på mocka
och lack grej "så färgen ska hålla" vi får se hur snyggt det blir på byxorna
nere på kanten sen för mina händer var ju robot hands..
 
jag åt min kära pizza i fredags, MUMS
god damn it vad god den var.. helt ärligt
så skulle jag kunna gå till kopkins bara för att
få äta den pizzan..
fredags natten var jobbig, för måilla
grejen kom in i mitt huvuvud så låg dä'r och
trodde jag skulle psy flera gånger, men somnade
och vaknade och skulle gå till jobbet och vara
bara lite lite yr¨så det gick prima ballerina..
syrran och jag jobbar ganska bra ihop tycker jag :)
efter jobbet åkte till natta och yrade lite..
vi gick på fest i lindö som blev en botox fest  ?
kan man säga..
       
och lite andra roligheter fårn fredagen och
lördagen

söndagen jobb sova pizza IGEN ? ja!
skola imorrn plugg, vi hörs då¨
ciao amigos.

Kommentarer
Postat av: lisa

vilka porriga bilder, speciellt den på natta i glajerna :D vi är bara för bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback