CARIÑA

någon som förstår sig på facebook?
jag vill kunna det för alla verkar kunna
det jätte bra, jag kan inte nes lägga in
bilder? boring..
Men iaf idag efter skolan
gick jag och natalie till rudolfsson
och skrev in oss så, nu är vi inskrivna
och ska börja direkt emd teorin
sen börja köra för måste klara teorin först
tror inte körningen kan vara så svårt för min del
förutom att jag inte är bra på att växla? 
men jag klarar det.. hoppas jag!
idag har jag varit duktig har gjort klart min
redovisning inför måndag den 24
ska redovisa en bok :) expert på att rodna
den var faktist rätt så bra, bara att det handlar
om ungdoms romans och det kan vara rätt boring.

igår och idag har varit smärtig i skolan
min mage har nästan hållt på och döö
ni fattar någ varför.. vill bara försvinna från skolan
och lägga mig i sängen som jag ska göra nu
med massa pappaer i handen och dreams
girls på dvd.. med coca cola fast att jag
egentlogen inte tycker om cola..

idag var det typ fullt på bussen när jag skulle
till skolan då fick jag sitta bredvid
en skum man som typ satt och suckade
hela tiden åt nåt ? och då började jag störa
mig på att han bara vände böadet på tidningen
för det lät så färbannat dant.. ville bara
slå min armbåge precis på revbenet
så han tappar andan.. vill inte se han på bussen
imorrn.. bad day! and bad hair day TO

snart fyller min älskader malin år
på Torsdag redan :D nu kan du ju gå ut
lagligt, fy tusan människan har
redan varit ute ett heöt år med sin systers
legitamtion, snacka om att de är lika´..
jag som vill komma till henne på torsdag
morgobn och hoppa på henne med en
present men bussen gårredan vid halv 8 och
måste någ åka rätt tidigt vid 6 till henne
och det skulle hon någ inte uppskatta..
får bli på fredag istället :D
jag är redan på party humör..

jag längtar faktist till Hösten?
underligt någ ? tror det är bara för
alla kläder, alla gosiga kläder man har på sig
och mysiga gud vad skönt. och en stor skön jacka
men jag längtar inte lika mycket till vintern
för då är det burrigt kallt, och det gillar vi absolut
inte eller hur ? 

ne nu hr jag skrivit för långt.
Ciao amigos !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback