keepdoingthefingertoyou

sitter här och känns som jag är bakis ?
men inte var jag ute igår?  jag var så duktig
och inte gick ut och inte var jag ute förra helgen
på en lördag :) börjar bli trisst ute
men nu när alla mina flickor börjar närma sig 18
så blir det mycket mycket funny kan jag lova
så i januari är alla 18 damn it börjar redan bli 19
då men men...
egentligen har jag inget att skriva ?
det händer inegt roligt i mitt liv kan jag lova!
vad som händer är att jag vaknar kvart över sex varje dag
för att ta halv 8 bussen till skolan, tack gode gud
att den stannar utanför skolan ;)
sedan skolan varje måndag till kl halv 5
resten lite tididgar men efter jag kommer hem från skolan  ?
vad görjag, ingeting sätter mig pluggar eller tv eller dator..
jag måste fasiken fölrändra mitt liv genom att gå och köpa massa mönster
och knappar och massa ber roliga grejer och börja
lära mig mönstar mer och sy bättre för ska man komma
vidare så bara kämpa!
ja men nu blev det tråkigt igen...

ska hem till syster snart och börja göra iordning mig för hon
ska ha frfest innan utgång eller inflyttningsfest:p
och sedan go out and rock..

igår var mamma och jag på stan.
hittade faktist en jacka, stor cheap tröja och
en stor shorta :) nu fattas det bara ett par skor ett par nya brallor och
acc! men det får jag någ handla själv om jag har råd.. får
väl helt enkelt sy själv.

ajaa måste dra mig till syster är hungrig hon gör mat.
Ciao amigos.



Kommentarer
Postat av: Lisa

hum? jag är inte 18 8-)

Postat av: kiki

Lovely babe.

2007-09-16 @ 22:07:05
URL: http://colorista.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback