Tiden

ja tider den rusar iväg
redan en vecka hargått och ?
det kändes som att det var lördags
i förrgår ? men det är bra om det går
fort :)
sitter hemma hos natalie
ska hemtill systers lägenhet
har blivit förälskad i den
och dessutom ör det jätte lätt
att komma upp om mornarna
jag tror fr att det är ljust och mysigt..

har levt hosmin syster i en vecka nu
jätte skönt har det varit, fast har saknat
mam jätt mycket.. så nu  ska jag bara hem
till mix och lämna hennes dator och
sen hem till mamma och göra något
kul förhoppningsvis..
skolan den rullar på som den ska.. jag
älskar att fackteckna, torr jag ska satsa
mer på det än att sy, för sömnad
är så matematiskt och matte ?
intemin grej.. Iaf nu är det kul
att gå upp tillskolan skillnad från förr
bara så ni vet ;)

Imorgon är det fredag ? vad händer?
utgång eller blir det ligga hemma
och va deckad. nevermind kommer
bli att jag går ut både fredag och lördag
som vanlig..

jag är nästan eller är någ
glad att jag fickgå om i skolan
för jag hade aldirg vetat vad jag viljat
göra efter skolan med framtid óch allt ?
känns inte som att jag ärmogen
för det men nu har jag några år att
tänka eftersom att jag har gåttom
och det kanske var ödet att ja skulle
gå om ?
men inte för att jag tror på ödet egentligen.
eller kanske? lite gör jag någ!

ne nu sitter jag häroch yrar till
det bara..ska dramig till syster min som jobbar
och sliter .. skalaga litemat åt henne tills hon
kommer hem :)
ciao amigos.


Kommentarer
Postat av: Erica

hehe vad söt du är och tack förresten.. tyvärr har du inte sett håret på nära håll o de e KATASTROF alltså jätteslitet.. hur mykt jag än toppar håret alltså..måste tyvärr får jag väl säga klippa av mig de men de växer ut snart igen hoppas jag passar i de lika bra som du(fast de tvivlar ja på för du är GRYMT söt i ditt)Pussar!

Postat av: vanessa

va kul att du trvis i skolan.. de känns som de va hundra år sen vi sågs! har ju varit sjuk och blir inte av med helvetet.. äter penicillin nu iaf. hoppas vi ses imorgon! saknar dig..

2007-09-13 @ 18:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback