london ( 9 days left)

oj vad jag längtar hem till min symaskin, helt sinnes..
jag vill sy sy sy, sy om massa och köpa massa second hand och bara trixa och fixa..
men får jag väl ta när jag kommer hem igen.. skulle fixat en symaskin här. men icke sa nicke, har vi gjort det. lite onödigt nu iofs..

Ricardo Lee - Freak Off
chrisbrown - forever
Voltio Feat Miguelito - Tamo A Lo Loco Official Remix
Cherish - Killa ( So So Def Remix )
Cheb Mami - Nos Couleurs
Voicemail - Bounce ( Remix )
Sean Paul - I can Give You Pleasure
Baba Kahn Feat Fatman Scoop - Tonight
 den här musiken i mina öron nu, helt hyr i huvuvdet..
och sugen på att dansa är jag.. eller bara stå på bik bok och driva dansa lite.. de kan jag göra 10 maj:o yes..

nu är det  9 dagar kvar tills jessika kommer till mig.. jag räknar ner :)
image789
jag tycker att dom har så coola stämplar här när man ska in på en club .. den blåa är ett kassetband
och de skulle jag vilja tatuera in oxå..

ledig imorgon ska in till stan . träffa friends.
ses. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback